Valami régi, valami új

Tetszenek az óriás sálak, nem feltétlenül csak azért, mert viselném, hanem azért is, mert lehetőségeket látok bennük más felhasználásra, nem beszélve arról, hogy milyen pihe-puhák. Az árát tekintve alapvetően nem éri meg azért megvenni, hogy utána mást készítsünk belőle, viszont nagyon érdekelt a dolog, ezért megvártam míg szépen lejjebb kúszik az ára, úgyhogy leárazáskor lecsaptam egy darabra. 



Új funkciójaként takarót képzeltem el, ahhoz viszont vékony volt maga az anyag, így egy csapásra kettő dolgot is megoldva egy régi takaróval kombináltam. A régi takaró mérete ahhoz nem elegendő, hogy alváshoz használjuk, az anyag egyik felén lévő minta, pedig eléggé régimódi és egyáltalán nem passzol hozzám. Viszont a sállal megújítva már egészen vállalhatónak találtam. 


A sál könnyű anyagú, így a kettőt összevarrva nem nehezíti el a takarót. A két anyag mérete nem volt azonos, ezért a sálat átszabtam. Először a sálból levágtam annyi részt, mely varrást követően igazodik a takaró méretéhez. Ezen a képen látható a minta fordulása, a sál hosszú levágott oldalát a rövidebb oldalhoz varrtam, úgy megoldva, hogy mindegyik oldalon legyen rojt.



A takaró kettő rövidebbik oldalát varrógéppel összevarrtam, viszont a kettő hosszabbik oldalt nem tudtam a gép alá helyezni. Állandóan szétcsúszott a két anyag. Így azokat kézzel varrtam egymáshoz. 


Nekem nagyon tetszik a végeredmény, a takaróval és egy könyvvel együtt jól be tudok kuckózni. 😁




Megjegyzések