Húha, már eltelt egy félév

Még csak most volt január: amikor is a karácsonyfában gyönyörködve pötyögtem az első év eleji bejegyzéseimet, értékeltem az előző évet és nagy reményekkel tekintettem előre. Ma reggel tudatosult a csúcsforgalomban, hogy bizony eltelt egy félév. A felismerés után úgy érzem vissza kell tekintenem, hogy hogyan is haladok előre. Kivételesen blog szempontjából az év első napjaiban nem határoztam meg konkrét elvégzendő feladatokat és terveket, mert az előző évek tapasztalatai alapján, valamilyen élet-hozta történés mindig felülírta azokat. Ezért új taktikát bevezetve havi tervezést készítettem, amit a kis határidőnaplómba jegyzeteltem 😏. Tudom, hogy régimódi, de nekem még mindig ez a módszer jön be. Viszont közel három hónapos kihagyás után nyilván úgy érzem le vagyok maradva önmagamhoz képest. 




Magánéletet illetően 2014 óta minden évben írok különböző életterületekre vonatkozóan az elérendő céljaimról kis kártyákra szöveget egy-egy motiváló képpel, s időnként év közben előveszem, hogy emlékeztessem magam, vagy felülvizsgáljam, hogy éppen hol tartok. Elég jó módszer, nekem bevált. Az év utolsó napjaiban pedig segít átgondolni azt, hogy mit sikerült megvalósítani, vagy melyik az a terület, amin még változtatnom kell. 
Nah, de kanyarodjunk vissza. Blog ügyileg a hónapokat egy-egy téma köré szerveztem, amit egész jól tartottam: március végéig 16 bejegyzés született, aminek remélem örültetek. Rendszereztem, varrtam, dekortapaszokat teszteltem és néha kitérőképpen sztorizgattam. Haha, ez utóbbiak voltak a statisztikák szerint a legnépszerűbb bejegyzések. Ezért úgy döntöttem lesz még "kitérős sztorizás". Az elmúlt bejegyzések nélküli három hónapban a munka ügyek foglaltak le nagyon, korán mentem későn jöttem és nem bírtam összeszedettebb lenni, annyira fáradtnak és elgyötörtnek éreztem magam, hogy minden mást háttérbe szorítottam. Közben írtam egy kis szakdolgozatot is,  - helyesbítek tanácsot adtam 😂 - , mert persze még azt is be kell vállalni, pedig már annyiszor megfogadtam, hogy nemet fogok mondani, minden ilyen jellegű megkeresésre. Nos ez most sem sikerült. Mindezek mellett kamasz gyerkőccel elballagtunk és a középiskolai és nyári szünetes ügyekkel kezdtünk foglalkozni. 


Most, hogy már itt a nyár, nyári szünet, VAKÁCIÓ: újra erőre kaptam 😂 és megfogalmaztam a célokat:

Jól érezni magunkat: nyár van és imádjuk a meleget (a 30 °C felettit már annyira nem)
Ha már van erkélyünk, használjuk!
Kamasz szoba befejezés, dekorálás
Írás, írás, írás: azaz legyen sok bejegyzés

2011-es önmagamat idézve (amire Anita és Nóri barátnőim biztosan emlékeznek):




Szóval... van még fél évünk terveink megvalósítására! 😁


Megjegyzések