2 év, 4 költözés

Az elmúlt két évben - sok magánéleti változás miatt - költöztem és költöztem, ja és költöztem. Pontosan négyszer. Mindegyik változás pozitív volt: a tudatos és az "élet-hozta" is. Bár időnként azt mondtam, hogy jó ez a sok új impulzus, de már vágynék egy kis unalmas állandóságra is 😂. A negyedikre már nagyon profik lettünk, nem hőségben és minimális cipekedéssel oldottuk meg. 




Összegyűjtöttem néhány gondolatot lakásonként. Mindegyik rendelkezett előnnyel és hátránnyal, mindegyikben voltak olyan tényezők, melyek tetszettek és amelyek nem. Nyilván tökéleteset és minden igényt kielégítő lakást szinte lehetetlen találni bérlés vagy akár vásárolt használt lakás esetében. Nem is ez volt a célunk. Igyekeztem úgy berendezni, átrendezni, hogy tükrözzön minket, s számunkra otthonos legyen. Ez többé-kevésbé sikerült, mert mire nagyjából alakult volna, tovább álltunk 😁. Fontos szempontnak tartottam, hogy minimális költsége legyen a berendezkedésnek, hiszen azt nyilván tudtuk, hogy hosszú-hosszú éveket nem fogunk az adott lakásban tölteni. 

Első

Az első bérleményünk egy családi ház volt, kettő hálóval és egy nagy nyitott térrel. Ebben a térben kapott helyet a nappali, dolgozó, étkező, előtér és a konyha. Egyébként nekem ez tetszett. 😊 A ház mögötti erdő fái nyáron hűsítő árnyékot adtak és gombák is nőttek 😍


A nyitott térben a különböző funkciókat szimplán a bútorok elrendezésével különítettem el. 

Előtér: a háttámla a nappali kanapéja. 


Az étkezőben szerettem a fehér asztalt és a fehér falakat, sok jó fotó készült itt 😉. Azt gondolom a fehér falakkal nagyon nem lehet mellé lőni, főleg, ha egy bérleményről beszélünk. Könnyebb a meglévő és a bérlő által vitt bútorokat, személyes tárgyakat beilleszteni. 


Dolgozó rész:



Lány hálószoba:


Toto kuckója:


A kert rendezés leginkább a fűnyírásból állt 😂, de azért egy hintát felújítottunk. 



Második

A második lakás kb 3 hónapos átmeneti megoldást jelentett, melyet ismerőstől béreltünk. Maradtunk volna, de a kiadás ideje ennyire szólt. Akkoriban kettő városhoz kötött a munkám és a magánéletem. Tulajdonképpen dobozokból éltünk és sokat utaztunk. Úgyhogy itt nem is rendezkedtünk be, s emiatt fotókat sem készítettem. 

Harmadik

A harmadik lakás választásunk "ahogy esik úgy puffan" alapon történt. Majdhogynem már mindegy volt milyen, csak legyen. Persze azért az ár, a méret továbbra is szempontot jelentett, de minden egyéb más tényezőt félreraktunk, annyira esélytelennek tűnt, hogy találunk valamit. A nagyszámú kínálat és a még nagyobb kereslet a piacon furcsa megoldásokat eredményezett. Szerencsére, mondhatni az utolsó pillanatban egy belvárosi tetőtéri kis lakás személyében találtunk lehetőséget. Anyukám szerint romantikus volt 😃, vélhetően a szép gerendák miatt látta így, de tény, hogy nekem is bájosnak bizonyult. 



A lakás kevés tárolóval és bútororral rendelkezett, s mindemellett az én időm és energiám is kevés volt, hogy ezen változtassak, emiatt folyamatosan frusztráltnak éreztem magam..., bár igyekeztem a helyzeten változtatni. Így kevés megoldás is született. 


Kis öröm, hogy a lakóház udvara nagyon szép látványt nyújtott a sok zöld növénnyel. 


Negyedik

Negyedik választásunk már tudatosabban és viszonylag gyorsan zajlott. Tavaly ősszel költöztünk be. A kis lakás másfél szobás, kényelmes és jó elosztású. Erkéllyel , amit imádok. Egyelőre kisebb dekorációkat készítettem, vagy amitől nem tudtam megválni, azokat javítottam 😊, s még előfordul az is, hogy helyet keresek tárgyaknak. 



Sok-sok tennivalóm van még, de ahogyan haladok, úgy igyekszem tájékoztatni benneteket.



Megjegyzések