Új külsőt kapott a blog

2014 óta írok blogot. Változó intenzitással, tulajdonképpen a magánéleti eseményektől függően. Ha több időm, energiám van több bejegyzés is születik. Tavaly elhatároztam, hogy új külsővel ruházom fel, ami a kezdetleges formát illetően időszerűvé is vált. Olyan megjelenést szerettem volna, ami egyszerű, könnyen átlátható és kezelhető. Mindig is azt vallottam, hogy az egyszerű a nagyszerű 😊.




A korábbi megjelenést túlzsúfoltnak és túldíszítettnek találtam, főleg ami a fejlécet illeti... na dehát mindannyian tévedünk 😅.



Először készítettem egy új fejlécet, döntöttem a fő színekről, a bejegyzések elrendezéséről. Ezek alkották a fő vázat. Sablonnal dolgoztam, melyet meglepően jól tudtam személyes elképzeléseimre szabni.
Időrendben a legfrissebb bejegyzések láthatóak, s az aloldalakon további tartalmakat érhettek el.



A bejegyzéseket újra címkéztem, hogy könnyebben tudjatok keresni témák szerint. A kereső ikon használatával több lehetőség is rendelkezésre áll:


S ha inkább lapozgatnátok, nos arra is van lehetőség 😊:


Remélem nektek is tetszik az új külső, s örömmel szemezgettek a bejegyzések között.

Megjegyzések