Helyzetjelentés a tárolóból

Rendszerezős hónapom első részével végeztem. Most olyan jó, hogy átláthatóak a dokumentumok, ha szükségem van valamelyikre, nem kell keresgélnem esze-veszetten órákig és feltúrnom mindent. Egyszerűen csak kiemelem a dossziét és tádám már meg is van. Ugyanez történt a hobbi kellékeimmel is, de mielőtt rendet raktam volna, egy alapos selejtezést végeztem.




Volt is mit, válogatás után jó néhány szatyornyi dologtól megváltam. Beszáradt festékek, elhasználódott ecsetek, szalag darabkák, olyan korábban elrakott dolgok, melyeket biztos, hogy nem fogok felhasználni. 
A papír dokumentumokat illetően kb három éve nem vizsgáltam át, hogy mi az amire szükség van és mi az amire nem. Szelektálást követően megsemmisítettem, ami egyébként nagyon sokáig tartott, több napra elosztva. 


Nos, ez nem volt olyan mókás. A végéhez közeledve már nem is számoltam a zsákokat, de kb húsz zacskónyi papír hulladék és a három nagyméretű tárolónyi papírból hat gyűrűs mappányi lett. 😃 Az utóbbi években sok területet felváltottunk online ügyintézésre, így azt gondolom a jövőben már nem fog olyan nagy mértékben növekedni ez a mennyiség. 


A megmaradt holmikat beépített szekrény egy részében rendeztem el, kiegészítve még néhány személyes dologgal (fotók, kisebb emlékeket őrző tárgyak, emléklapok, bizonyítványok). 

A vásárolt rendszerezők mellett igyekeztem meglévő lehetőségeket is felhasználni, kicsit átalakítva. A cipős dobozok tökéletesen elrejtenek dolgokat. Ezeket öntapadós tapétával vontam be, hogy egységesek legyenek.


Üvegbe raktam az ecseteimet, melyre egy régi felsőmből vágtam textil darabot 😊.


A varrókészletemet és az "apróbb" hobbi kellékeket műanyag rendszerezőkbe raktam, általában barkács eszközök, csavarok tárolójaként árulják.




Végül feliratoztam a mappákat és dobozokat, melyhez etikett címkét használtam. 



Bepakoltam témák szerint a szekrénybe és megígértem magamnak, hogy igyekszem az év során is megtartani ezt az állapotot. 😅



Megjegyzések