Egyedi tárgyak

Amikor készítek valamit, legyen az egy tárgy, egy fotó vagy egy írás, mindig kikapcsol, el tudok benne merülni és plusz öröm, ha még hasznos is tud lenni. Arról nem is beszélve, ha a szükséges anyagi befektetés minimális. Többször említettem már, hogy nem szeretek pazarolni, sem felhalmozni. Ennek a két szempontnak a mentén sokszor újragondolom egy-egy tárgy funkcióját vagy külsejét, amikor már úgy érzem, hogy jelenlegi állapotában nem szolgál. 




A kamasz szoba oroszlánrészének befejezése után elkezdtem az izgalmasabb feladatot. A személyes tárgyak nyilván már adnak a szobának egyediséget, de a saját magunk készített tárgyak tovább növelik jellegzetességeit.

Képek

Az elhelyezett képek egy részét fotóimból állítottam össze, valamint fára és vászonra is dolgoztam kézzel festve. 


A falra akasztott képek közé dekortapasszal kereteket ragasztottam, ide még lehet további képeket illeszteni, szintén tapasz rögzítéssel. 



Ceruzatartók és üveg

A ceruzák tárolására konzervdobozokat használtam fel. Fehér akril festékkel három rétegben lefestettem, majd száradás után fekete dekortapasszal dekoráltam. A befőttes üveggel semmi extra dolog nem történt, csak tapaszos ragasztás. Ez tényleg last minute 😊. Az üvegben a ballagási csokrokból megmaradt emlékeket helyeztük.




Üzenőtábla

Az üzenőtáblát képkeret, fekete akril festék, fonal és parafadugók felhasználásával készítettem. Összesen 14 db dugót sikerült összeszednem, amiket kb 4 éve gyűjtögetek 😅, nos nem vagyunk nagy bor fogyasztók 😁. A képkeret hátsó lapját lefestettem fekete akril festékkel. A parafadugókat forrásban lévő vízben puhítottam és felszeletelésig a forró vízben tartottam. Azt nem mondom, hogy úgy vágtam, mint a vajat, de azért ezzel a módszerrel lényegesen könnyebben ment. Több, mint 100 szeletet kaptam, majd hagytam őket újra kiszáradni. Vicces, de gusztán néz ki 😎.


A szeleteket a képkeret üveglapjára rögzítettem pillanatragasztóval. Rajzszöget beleszúrva már működik is az üzenőtáblánk. A fekete részre akril filctollal írtam, ami nedves ronggyal lemosható. Korábban már született poszt a témában a tapasztalataimról, melyet itt olvashattok. A táblát képtartóra akasztottam egy hosszabb fonal segítségével.



Próbáljátok ki ti is. Igazán nem sok időbefektetés, gyerekekkel együtt dolgozva, pedig jó kis délutáni program lehet.


Megjegyzések