Szeretem, hogy van erkélyünk

Ha már úgy adódott, hogy jelenleg társasházban lakunk, nagyon tudom értékelni, hogy tartozik hozzá egy erkély. Viszont beköltözésünk óta csak most jutottam el odáig, hogy ráncba szedjem. Szeretném kényelmessé és otthonossá tenni, ahova jó érzés reggelente kiülni egy kávéval, vagy esténként a nyári meleg után hűsölni. 




Először alaposan kitakarítottam, lomtalanítottam és elrendezgettem a maradék bútorokat, holmikat. Kikerült egy nagyobb méretű bútorlap, amit a tulajdonos elválasztó/takaró megoldásként szeretett volna alkalmazni, de idővel teljesen elkorhadt. Az ez előtti állapotról nincs képem, de az tényleg rémes volt. 😎




Egyelőre új kiegészítőkre nem akartam költeni, így a korábbi, meglévő tárgyakból próbáltam kreálni egy elfogadható állapotot. Összegyűjtöttem a lehetséges holmikat és uzsgyi nekiláttam, bár kevésnek bizonyultak, így agyaltam egy-két készíthető megoldáson is. 





Amiket felhasználtam:

Napozóágy párna
Konyharuha
Képkeretek
Polc
Pléd
Konzervdoboz
Kagylók
Fonalak, textilek


A székekre napozóágyra való párnát tettem, amit mindkét oldalánál néhány öltéssel rögzítettem, hogy ne csúszkáljon. 


Az asztalra került egy konyharuha, a szomszédos erkélyt elválasztó oldalra néhány éve meglévő kis polcot raktam. A ráhelyezett tárgyak nagy részét már láthattátok egyéb bejegyzésekben. A konzervdobozt lefestettem és hamutálként szolgál.



A fal legmagasabb pontján kiálló csavarra fonalból készített kötelet rögzítettem és ezekre csomóztam fel a képkereteket. Idővel ezt másképp akarom majd odaerősíteni - mert így nem stabil -, valamint a keretekben lévő képeket is szeretném cserélni. De átmeneti megoldásként most egyelőre így jó.


Az asztalon lévő tálcát képkeretből, textilből és fonalból készítettem. A keret hátsó lapja és üveglapja közé textil szalagokat és fonalakat helyeztem, a kerettel összefogtam és a kilógó szálakat összecsomóztam, ezzel a technikával fogantyúja is lett a tálcának.



Van még mit tenni, hisz ez egy kiinduló állapot, viszont most már nem olyan lehangoló kilépni és beleszippantani a reggelbe 😊. Nagyobb munkálatokat, mint festés, fúrás-faragás, burkolatok cseréjét nem fogok végezni, nem is tehetem, hisz a tulajdonos nem engedélyezi. Viszont minden olyan dolgot megtehetek, ami visszaállítható az eredeti állapotra sérülés nélkül. Szeretném eltakarni a kettő erkély elválasztó falát, szükség van árnyékolókra, mert egészen délig ezerrel besüt a nap és forróság van, jól jönnének estére fényforrások és még néhány textil. És amiért ordít az erkély az a sok-sok virág 🌿🌼🌷. Szóval van még teendőm bőven 😉. De addig is élvezem a jelenlegi lehetőségeket. 💕





Megjegyzések