Tapasz képkeretek

Vendégszobánk falán kettő képkeretet tudtam elhelyezni, ugyanis ennyi akasztó áll rendelkezésre, a tulajdonos pedig nem szeretné, ha újabbak kerülnének fel. Mit tegyünk, ha mi mégis szeretnénk még több képet a falra rakni? Nos, egyik lehetséges megoldás jó minőségű dekortapasszal való rögzítés. 




A dekortapaszok előnyeiről korábban már írtam, erről ITT olvashattok. 

A kettő kép olyan sután árválkodott a falon, hogy úgy éreztem ki kell egészítenem még valamivel. Körbe ragasztottam dekortapaszakkol, egyelőre csak üres keret formában, ide később kerülhet kép, fotó, melyeket szintén tapaszokkal rögzíthetünk.



A képkeretekben a feliratokat filctollal, szabad kézzel készítettem, a kereteket kb egy éve vásároltam a Pepcoban. 


A szoba elkészült, de nem sokáig marad így 😁.




A vendégszobából tinédzser szoba lesz: meglévő bútorok ki, új bútorok be, régi bútok cseréje két szoba között, dekorálás és még egy kis dekortapasz használat. Mindig minden változik, s ha ez az otthonunkat érinti, azt kifejezetten szeretem. Nem meglepő, ha azt mondom: imádok ezzel foglalkozni 😍. 

Előzetesként nézzük a terveket:

A tinédzser szoba bútorait és a kiegészítőket az Ikeából tervezem beszerezni:
polcos-pakolós kis szekrény: könyveknek, iskolaszereknek
íróasztal/számítógépasztal
lámpa
szőnyeg

Ezek az alap, mindenképpen szükséges tárgyak. A későbbiekben, ahogyan használatba kerül a szoba úgy fog alakulni is, de az biztos, hogy poszterek kell, hogy legyenek majd a falon. 😅





Megjegyzések