Március: Tapasz tapasztalatok

Március hónapra a választott témám - főként az idő rövidsége miatt - dekortapasszal kapcsolatos benyomásaim boncolgatása lesz. Még az év elején beszereztem néhány gurigát és megterveztem, hogy milyen területeken fogom bevetni. Korábban is használtam már hobbi boltokból vásárolt mintás tapaszokat, de nem minden esetben tudtam elmondani róluk, hogy tökéletesen működnek. Így olyan tapaszokat próbáltam felkutatni, amelyek valóban rendelkeznek azokkal a tulajdonságokkal, melyek miatt ennyire nagyszerűek. Melyek ezek a tulajdonságok?



Tulajdonságok, melyek nagyszerűvé teszik a dekortapaszokat:

tisztán lehet vele dolgozni, nem koszol
bármikor visszaállítható az eredeti állapot
nem hagy ragacsos nyomot
hibázás esetén könnyen visszaszedhető és újra felhasználható
bármikor cserélhetjük, más színt választhatunk, ha meguntuk
könnyű a használata: csak lehúzzuk és tapasztjuk 😁



Általában a hobbi boltokban egyszínű gurigákat nem találtam és ezúttal nem szerettem volna mintás tapaszokat. Választásom a Dekorella Shop-ra esett: a széles választékában megtaláltam azt, amit kerestem és a tapasztalataim alapján elmondhatom, hogy a minőségük is kiváló.
Alapszínekben gondolkodtam: a fehér, fekete, szürke mellett egy pasztell rózsaszínre esett még a választásom.


Terveim a tapaszok felhasználására:

bútor újszerűvé tétele
új tárgyak létrehozása
meglévők dekorálása
próba a falakon

A dekortapaszok alkalmazásának módjaira csak a képzelet szabhat határt. Számomra olyan alapanyagok, mint az üvegek, ezerféle arcuk lehet. S ezekből most néhányat meg is valósítok. 😊

Megjegyzések