Dekortapaszt a frontokra!

Az előző bejegyzésben írtam arról, hogy a dekortapaszok felhasználása végtelen: és tényleg. Ezúttal beépített szekrény frontjain próbáltam ki. A szekrény bérelt lakásunk része, ezért megváltoztatásához olyan megoldást kerestem, ami bármikor visszaállítható, s nem igényel koszolós, nagy munkát, valamint nagyobb anyagi ráfordítást sem.

A szekrényről már esett szó januárban, rendszerezős feladataimban volt szerepe. Alapvetően praktikus, sok holmit elnyel, viszont ráférne mind belsőt, mind külsőt illetően egy teljes körű felújítás, vagy inkább komplett csere. Albérletről lévén szó egyiket sem fogom megvalósítani. Viszont tennem kellett valamit, hogy megváltoztassam legalább a külsejét. Dekortapaszokban gondolkodtam, s a végeredményt tekintve, azt tudom mondani, hogy bevált.
A lakásban uralkodó falszín a sárga. Nem a kedvencem, úgyhogy tompításként próbálok semleges színeket használni egységesen. Ebben a szobában - amit egyébként jelenleg vendégszobaként használunk - fekete, fehér, szürke, barna kiegészítőket alkalmazok. Így esett a választásom matt, szürke színű tapaszra.


A szekrény frontjai fehérek, a belső fal tapétázott, ami így fog maradni, ahhoz nem nyúlok, bármennyire is szeretnék. 


Először is a frontokat alaposan áttakarítottam: portalanítás, tisztítás, zsírtalanítás. Száradást követően a szélektől kimértem a kívánt távolságot és megrajzoltam ceruzával a ragasztáshoz szükséges segédvonalakat.


A vonalak mentén haladva a felületre simítottam a tapaszokat, ha esetleg nem sikerült elsőre jól, akkor könnyen visszaszedhető és újra ragasztható volt a tapasz. 


És tulajdonképpen készen is voltam vele. 😁 Nézzük a végeredményt. 

Félkész állapotban:


Befejezve:


Úgy gondolom, hogy ezzel a részlettel és apró kis változtatással otthonosabb hangulatot tudtam elérni. 

Megjegyzések