Pom-pom, mert az kell!

Készítettem egy pom-pom füzért, s egyelőre ideiglenesen - mert még mindig nem döntöttem el végleges helyét - az ágy fejtámlájára rögzítettem. De az is lehet, hogy le fogom lógatni valahonnan. Egyébként vannak a lakásban olyan dolgaink, melyek időközönként vándorolnak és hol itt hol ott bukkannak fel 😁. A fonal gömböket jópofa dolognak találom, egyrészt tényleg hamar elkészül és fel  is tud dobni egy-egy részletet.


A klasszikus fonalak helyett inkább kötöző madzagra hasonlító anyagot használtam, csak szimplán azért, mert ez volt itthon. Hátránya, hogy formázást követően nehezebben adja vissza a gömb alakját.


A fonal feltekerésének több technikája van, lehet villára, vagy kifejezetten erre a célra szolgáló eszközre tekerni, én a kezemet használtam 😆. A fonal feltekerését követően középen kössük össze, majd a két végét vágjuk ketté. 


A kiálló szálakat vágjuk le, s addig igazítsuk, míg szép gömb formát kapunk. Én úgy is próbáltam formázni, mint ahogyan a húsgombócokat készítem 😃. 


Végül felfűztem, elrendezgettem és felrögzítettem az ágytámlára. A füzér két végét az ágytámla végeire kötöttem, középen pedig dekortapasszal fixáltam.


Megjegyzések