Sminktartó szütyő selejtezett ruhákból

Smink cuccaimat egy ajándékba kapott kis szütyőben tartottam, de valahogy soha nem volt és nem is lett a stílusom. Így selejtezést követően régi kötényből és a ruháimból - melyeknek tetszett a mintája - varrtam egyet magamnak. 



Három különböző anyagból állítottam össze: egy pöttyös pizsama nadrágból, egy almás kötényből és egy csíkos felsőből 😁.



A sminktartó méretét a púderező ecsetem méretéhez igazítottam, majd kiszabtam az anyag darabokat.



A szütyő egyik oldala pöttyös, másik oldala almás lett és a belsejébe szántam a csíkos anyagot.


Először a cipzár két oldalát rögzítettem az anyagokhoz, majd a három oldalát bevarrtam. Viszonylag gyorsan és egyszerűen tudtam dolgozni. A szütyőke belefér a táskámba is. Tökéletes! 😂




Nézzük az előnyöket:

magam készítettem
olyan méretű, amilyet szeretnék
minimális költségű
egyedi
újrahasznosított

Vágjatok bele bátran! 😉

Megjegyzések