Könyves polc, de lehetne cipőtároló is...

Anita barátnőmtől kaptam kettő polcot, amik a klasszikus könyves-mütyürösként léteztek. Nálam most cipőtárolóként éli további életét, de ehhez egy kicsit "átöltöztettem" az egyiket.

A másik polc is új ruhát fog kapni, szintén más szerepben...




A polc lakkos retro stílusú volt. A felületét megcsiszoltuk, majd alapoztam (Pentart). Dió színű lazúrral festettem át, úgy, hogy fa mintázatú hatást keltsen.



A mintázat eléréséhez félköröket festettem a tároló és a külső oldalaira lazúrral, majd az ecsettel egyenes vonalakat húztam, követve a félkörök ívét, s ezt tovább folytattam, míg az egész felületet lefestettem. A belső és alsó oldalakat csak egyszerűen átfestettem. 



Felirattal dekoráltam még. A betűket kinyomtattam és kartonra másoltam át egy indigóval, majd a belső részeket sniccerrel vágtam ki. A polc felületére öntapadós visszaszedhető ragasztóval rögzítettem. 


Szivacsecsettel feketére (Pentart Glossy) festettem, s végül az egész polc kapott még egy lakk réteget. 





Megjegyzések