Szeretem a Karácsonyt

Miért szeretem? Mert megpihenünk, együtt vagyunk, díszítünk, jókat eszünk, mókázunk, lassítunk, lezárunk, újra tervezünk...
A díszítést december első hetében elkezdtem, csak úgy nyugisan, nem rohanok, nem idegeskedek, örömmel nézek az ünnepek elé. Készítettem egy-két új dekorációt és a régi kedvenceket is felhasználtam. Van egy jó alapom, melyet kettő évvel ezelőtt megálmodtam, s ezt az alapot bővítettem idén is. 




Adventi koszorút nem készítettem, helyette a gyertyákat dekoráltam. Ehhez felhasználtam öntapadós szalagot, karácsonyi díszeket és egy üvegtányért. Két évvel ezelőtt viszont a koszorút potpourriból készítettem.





A Mikulás csomagjának kiegészítésére kavicsokat választottam. 


Felrajzoltam filctollal a mintát, majd akril festékkel kifestettem. Végül hobbi lakkal rögzítettem. 





Nem igazán találtam az üzletekben sem árban sem mintában olyan asztalterítőt, amit el tudtam volna képzelni, így készítettem egyet. Régi lepedőt és textilfestéket használtam. A lepedőt méretre vágtam, majd beszegtem. Készítettem egy pecsételőt fa darabból és habpapírból. A csillag mintát felrajzoltam majd kivágtam és hobbi ragasztóval felrögzítettem a fadarabra. 



Ecset segítségével vittem fel a festéket a nyomdázómra, s készítettem néhány próbanyomatot.


Száradást követően a terítőt átvasaltam sütőpapíron keresztül, hogy fixáljam a mintát, majd kimostam.


A csillagos fényfűzért egyszerűen befőttes üvegbe raktam, s a gyurmadíszeimmel egészítettem ki. A gyurmadíszek készítéséről ITT olvashattok.



A gyurmadíszek idén is természetesen felkerültek a fára 😉💝🎄.



Megjegyzések