Karácsonyi ajtódísz csillagokból

Ezt a csillag ajtódíszt még tavaly készítettem, csak bejegyzést nem volt időm írni a hogyanról, mire időm lett volna, addigra pedig aktualitását veszítette. Most viszont van időm, aktuális is, így elővettem a fázisfotókat, s jöjjön a poszt.


A polisztirol csillagokat alapoztam, majd akril festékkel lefestettem, s betűkkel dekoráltam. A csillag akasztói egy húsvéti munka során maradtak meg, azokat a csillagokba szúrtam.




Kartonból tartót vágtam és akrillal lefestettem, majd szegecseket rögzítettem rá. A szegecselőmet még a korábbi években a Tchibo-tól vásároltam. 



Végül textil szalaggal összekötöttem. 





A vicc az, hogy miután az ajtóra akasztottam, két hét múlva egy erős szeles este után elszállt a gangról. 😁😂 Szóval rögzíthettem volna erősebben is.

Megjegyzések