A kandalló dekorációja

Előző albérletünkben kialakításra került egy álkandalló. Lépcsőfeljáró mellett, nem épp központi helyen volt, így a "leülünk és olvasgatunk a kandalló mellett" érzés nem igazán volt megvalósítható, viszont dekorációval megpróbáltam hívogatóbbá tenni. 




A kandalló párkányon a hármas szabályt és a háromszög elrendezést érdemes alkalmazni. Azaz a középső tárgy legyen magasabb, mint a kettő szélső. Ez lehet például tükör, óra, kép. Nekem a tükör volt szimpatikus megoldás, amit minimális költségvetésből szerettem volna megvalósítani. Úgy döntöttem kipróbálom a tükörmatricát. 


A legnagyobb méretű matricát ráragasztottam egy kartonra. Kör formát szerettem volna elérni, ezért egy régi bambusz tányéralátétet méretre vágtam és ragasztópisztollyal kör formában rögzítettem a matricára.



Végül a bambuszt akrillal lefestettem.



A tükör két oldalára képeket és kisebb dekorációs tárgyakat tettem. Korábban készített tárgyaimat is felhasználtam.




A képeket és a 100% natural feliratú kis táskát a Pepco-ban vásároltam, ami újságtartó lett a kandalló lábánál. A hurkapálcára ragasztott csillagok még egy szilveszteri dekorációból maradtak meg, elkészítéséről ITT olvashattok. 


A széket akril -és táblafestékkel festettem, száradás után viasszal rögzítettem. A viasz használatáról korábbi bejegyzésemben olvashattok ITT.




Előtte állapot...

...és utána:


Megjegyzések