Fürdőszobai tárolás újrahasznosítással

Előző albérletünkben a tárolók és a bútorok száma igen korlátozott volt. Így a napi szinten használt és egyéb tárgyainkat nem tudtam elrejteni. A fürdőszobában instant megoldásként egy felakasztható textil cipőtárolót használtam, de eljött az az idő, amikor már eléggé zavart ahhoz, hogy mást találjak ki. 



Egy vállfát és régi törölközőt használtam fel az új tároló elkészítéséhez. A törölköző végét levágtam, s azokat nagyobb és kisebb rekeszekre osztva rávarrtam a törölközőre, majd a felső végét a vállfára. A törölköző szélső oldalait egy régi abroszból vágott csíkkal szegtem be.

Régi tároló, nem volt praktikus és szép sem 😂:


Az új tárolót szintén az ajtóra akasztottam.


A mosdó alatt egy székre pakoltuk a cuccainkat, ezt felváltotta korábban cipőtárolóként használt polc, melynek a támláját akril festékkel festettem át. Korábban "shoes" feliratot stencileztem rá, erről ITT olvashattok.



Minimális idő ráfordítással és 0 Ft költségvetéssel egy gyors megoldás ahhoz, hogy valamivel rendszerezettebb legyen egy bútor nélküli helyiség.




Megjegyzések