Éjjeli baglyok: lámpa kérdés?

Költözködéseink alatt kis éjjeli ezeréves, de annál jobban szeretett lámpám ernyője megsérült. Utóbbi alkalommal annyira, hogy a kukában végezte. Majd ernyő nélkül volt használatban néhány hónapig, amikor is nem nézhettem tovább csupasz állapotát. Selejtezés közben isteni szikra és néhány perces szemétben turkálás után összeraktam, hogy miből is lesz új fényében pompázó lámpácskám. 



Eredeti, sértetlen állapotában ilyen volt. Tényleg elég régi, több, mint 10 éves 😃.


S miből lett az ernyő? Ceruzatartó hengerből. A henger elemet könnyen le tudtam emelni a talpról, ugyanis levált 😂. Egyetlen egy ok miatt választottam a ceruzatartót: mert kettő volt belőle.


Szóval megvoltak az alkotó elemek, mi következett, naná, hogy festés. 


Fehér akril festékkel és szivacs ecsettel festettem kettő rétegben, majd száradást követően lakkal fixáltam. 


Az ernyőt kötöző madzaggal erősítettem a tartóra és mindenféle tervezés nélkül, ahogy esik úgy puffan alapon a madzaggal még dekoráltam.




Meg is vagyunk...nos, imádok újrahasznosítani 😁.



Megjegyzések