Ilyen volt 2017

2017-es évem minden szempontból kihívásokkal telt. Több teendő, cél, melyeket év elején megfogalmaztam nem fértek bele az elvégzendők listájába. Arról a listáról beszélek, aminek sosincs vége, s amelyen mindig van olyan dolog, amit nem valósítottam meg. 😊




Főleg magánéleti események foglaltak le, sokat dolgoztam és sokszor energiahiányban szenvedtem. Így a blogolás ebben az évben háttérbe szorult. Év vége felé volt/van lehetőségem megpihenni, így december hónapban próbáltam mindazt behozni, amivel 11 hónapja le voltam maradva 😂. Ez viszont egész jól sikerült. A tavalyi évhez képest mindezek miatt kevés bejegyzés született. 

Év elején a blog új ruhát kapott. Igyekeztem egy letisztult, könnyen átlátható felületet létrehozni. A munka nagy részét elvégeztem, kis simítás hiányzott még, melyeket azóta pótoltam. 


Két éve lakásbérlők vagyunk, az adottságokhoz, lehetőségekhez igazodva, meghatározott keretek között mozogva próbálok otthonos megoldásokat találni, úgy hogy kis költségvetéssel saját személyiségünket tükrözze az éppen aktuális otthon. 
Ha nincs elég tárolóhely, de bútorokat nem szeretnék vásárolni, vagy éppen fordítva, sok a bútor és kicsi a lakás, mégsem férnek el a dolgaink 😊. Mindkét variációval találkoztam, most épp az utóbbiban vagyunk. Ugyanis ez év őszén újra lakást váltottunk. Tárolási megoldásokat kerestem és elég sokszor előkerült a varrógép is.


Újrahasznosítással készítettem dekorációs és funkcionális tárgyakat.


Blog statisztikákat illetően az újrahasznosítás témakört szerettétek a legjobban, s úgy látom a rendszerezés és a tárolás kérdései is foglalkoztatnak benneteket 😉. Igyekszem jövőre is ilyen témákat érinteni. 

Köszönöm, hogy velem tartottatok és 2018-ban is várlak Benneteket!


Boldog Új Évet Kívánok! 💕


Megjegyzések