Tejfölös vödörből kaspó

A vödrös tejfölös doboznak kiváló tároló funkciója lehet. Egy kis festéssel, dekorálással újragondolva én most kaspó szerepet találtam ki neki.




Amire szükségünk lesz:
  • Alapozó
  • Szivacsecset
  • Akril és/vagy dekor festék
  • Textil szalag
  • Matt lakk
  • Ragasztó

A megtisztított vödröt szivacsecset segítségével lealapoztam, amihez - mint mindig -  a Pentart termékét használtam. Száradás után fekete akril festékből és törtfehér dekor festékből (Pentart) kevertem egy szürke árnyalatot, melyet szintén szivacsecsettel vittem fel. 
A vödör alsó és felső részét egy csíkban törtfehér dekor festékkel festettem át. Erős kontúrokat nem akartam használni, így a szivacsecsettel nyomkodó technikával egy összemosott hatást sikerült elérni.

A textil szalagot ragasztópisztoly segítségével rögzítettem és végül az egészet matt lakkal kentem át a tartósságért.




Megjegyzések