Húsvéti tojástartó

Húsvéti tojásokat húsvéti hangulatú tartóba! A húsvét egyenlő a tavasszal, így a dekorációkat is vidám, élénk színekben készítem. 



A tojástartóból levágtam egy kisebb darabot és Pentart menta színű akril festékkel átfestettem. 


A tojások polisztirol hobbi termékek, dekorálásukról ITT olvashattok. 
Került még a tartóba régi potpourriból megmaradt virág, méhecske, pipi és készítettem újságpapírból is virágokat.

Az újságpapírra különböző méretű szirmokat rajzoltam fel, majd kivágtam. A szirmokat félbehajtottam, végeit megsodortam és kicsit hátra hajlítottam. A kisebb szirmokat összefogtam és végeit egybesodortam, majd rétegeztem tovább a többi szirommal. Végül egy madzaggal összekötöttem. Széleit akril festékkel díszítettem. 






A tartóba helyeztem a többi kelléket és készen is vagyunk :).




A gyurma nyusziról ITT és a nyuszis képről ITT olvashattok.

Megjegyzések