Nyuszi dekor gyurmából

Levegőn száradó gyurmából is készíthetünk dekorációt. Könnyű dolgozni ezzel az anyaggal és "csak" 24 órát kell várnunk a száradással :), de szerintem megéri.





Gyurmából már készítettem karácsonyi díszeket korábban, akkor először használtam ezt az anyagot és jók voltam a tapasztalataim. A nyuszi elkészítése alatt sem csalódtam. 

A nyuszi sablont először kinyomtattam, a gyurmát kinyújtottam kb. 3-4 mm vastagságúra és ráhelyeztem egy függöny darabot, majd így nyújtottam tovább, ezáltal a függöny mintája megjelent a gyurmán. A papír nyuszit ráraktam a gyurmára és a sablon mentén késsel körbevágtam.




Ezután következett a 24 órás száradás. 

Száradás után az oldalait egy finomabb csiszolópapírral áthúztam, így az egyenetlenségek eltűntek.


Először szivacsecsettel törtfehér színűre festettem mindkét oldalát. (Pentart-Dekor Paint Soft terméket használtam).



A nyuszi oldalsó részét menta színű akril festékkel festettem be, majd a nyuszi felületére nagyon sok-sok színt használtam, egy igazi tavaszi hangulatot szerettem volna elérni. Minden réteget szivacsecsettel hordtam fel. 
A színek: tejeskávé, menta, kármin, világoskék, világosbarna, napsárga - mind-mind Pentart termék.
A rétegek felhordása közben egy papíron próbálgattam a színeket :).


Végül egy textil szalagot kötöttem köré.









Megjegyzések