Húsvéti nyuszis kép

Hamarosan itt a Húsvét. Idén időben elkezdem a készülődést, s most illetve a következő napokban is, mutatok néhány dekorációt nektek.

Ez a nyuszis kép elég költséghatékony :), alapanyagot nem kellett vennem, mert minden szükséges hozzávaló volt itthon az elkészítéséhez. 




A nyuszi sablont kinyomtattam, majd egy újságpapírra indigóval rajzoltam át. Kivágtam és egy kartonlapra ragasztottam hobbi ragasztóval. Előtte a kartonpapírt a képkeret méretéhez igazítottam és a kívánt méretre vágtam.




A nyuszi kapott egy mini pom-pomot is, amit hímzőfonalból tekertem :) és hobbi ragasztóval rögzítettem.



A karton két oldalát öntapadós dekor szalaggal díszítettem még.


Egy régi képkeretet vettem elő, ami több átváltozáson ment már keresztül. Az alap, barna színt meghagytam és erre törtfehér dekor festéket kentem (Pentart) két rétegben, majd egy durvább csiszolópapírral visszacsiszoltam, s ezzel egy kopottas hatást értem el. 



A dekorfestéket lakkozni is lehet, hogy növeljük tartósságát, én ezt az utolsó lépést kihagytam, hiszen a kép nem egy mindennapi használatban lévő tárgy, dekor szerepét enélkül is tökéletesen betölti. 





Megjegyzések