Farsangi rózsafánk

Farsangi időszak lévén ugyan jelmezt, álarcot vagy dekorációt nem készítettem, de egy kis fánksütéssel búcsúztatom a telet és várom már a tavaszt :). 
Ma egészen tavaszias idő van, úgyhogy a napfényt is élvezhettem fánkevés közben :).






A farsang nagy klasszikusa a szalagos fánk, de a kezembe került a rózsafánk  receptje és eléggé megtetszett, úgyhogy ma neki is láttam. A recept, - ami alapján dolgoztam - megtalálható az Apróséf oldalán.


Egy kicsit babrásnak találtam és az is volt :), de nagyon finom lett, megérte elkészíteni. A leírás szerint kb. 30 db. fánkot tudunk sütni a megadott mennyiségekből, nekem 15 db. lett és sokkal több lisztre volt szükségem, mint amennyit a recept tartalmaz. A baracklekvár helyett vegyes gyümölcs ízűvel tálaltam. 

Azt hiszem fogok még sütni ilyen fánkot máskor is! :)


Megjegyzések