Egy kis szilveszteri dekor

Tegnap gyorsan - bár, azért ezzel is volt meló :) - összedobtam egy kis hangulatcsináló dekorációt szilveszter estére. A fázisfotók sajnos lemaradtak, mert közben rám sötétedett :) és a kis kompakt gépem nem a legjobb fotókat készíti, ha nincsenek megfelelő fényviszonyok. 

Azért megpróbálom szöveggel kompenzálni a fázisfotók hiányát :).





A mennyezetről ezüst gömbfüzért - ami valójában karácsonyi dekor - és papírkörből készített füzért lógattam le. Az ezüst gömbfüzérek 5 méter hosszúak voltak, így azokat negyed részre osztottam, összesen 5 db.-ot használtam fel. 



A körfüzéreket 3 db. kartonpapírból készítettem. A kartonok egyik oldalát lefestettem bronz akrilfestékkel. Száradás után köröket rajzoltam fel, kivágtam és felfűztem fehér cérnára. 




Az így kapott füzéreket a gyöngysorok közé akasztottam.




A füzérfal előtt party - szelfiket is lehet készíteni :).


A süveget szintén kartonpapírból készítettem. Egy A/4-es kartonra félkört rajzoltam körzővel, azt kivágta, majd a középső felétől kezdve süveg formát kanyarítottam és ragasztópisztollyal összeragasztottam az oldalait. A tetejére, megmaradt ezüst karácsonyi füzérből ragasztottam fel egy darabot, oldalait bronz akrilfestéket használva szivacsecsettel, pöttyöket nyomkodva díszítettem. Köré arany szalagot fűztem, valamint oldalsó-alsó felét kilyukasztottam, s belefűztem egy - egy szalagot, hogy a fejünkön is megálljon :).



Az üvegeket szivacsecset segítségével Pentart alapozóval lefestettem, majd száradás után középső részét - ide kerültek a számok - fehér akril festékkel festettem át. A számokat kinyomtattam kartonpapírra, hátulját lekentem visszaszedhető ragasztóval és a fehér festék száradása után ráhelyeztem az üvegre. Jól rányomkodtam, hogy a bronz festék ne folyjon alá. A bronz festéket szintén szivacsecsettel kentem fel, száradás után pedig lehúztam a számokat és kész is :).

Az üvegekbe hurkapálcikára ragasztott csillagokat helyeztem. 


A csillagokat kartonpapírra nyomtattam, kivágtam és bronz színű dekor filctollal átfestettem, majd hobbi ragasztó segítségével hurkapálcára ragasztottam.





Boldog Új Évet kívánok Nektek!





Megjegyzések