Befőttes üveg, mint karácsonyi cukorkatartó

Szeretem a befőttes üvegeket hasznosítani, újragondolni. Praktikusak és sokoldalúan felhasználhatóak. Karácsony közeledtével cukorkatartó funkciót képzeltem el, így újradekoráltam három üveget.



Az üvegek tetejét lealapoztam, ehhez szivacsecsetet és Pentart alapozót használtam. Az a tapasztalatom, hogy a szivacsecset egységesebb és simább felületet képez, mint a lapos ecsetek, ezért célszerűbb is olyan felületeken alkalmazni, mint üveg, fém vagy műanyag.




Akril és dekor festék kombinációival festettem le a tetőket (Pentart - bronz, barna, country zöld, fehér).



Miután a festék megszáradt matt lakkal átkentem, száradás után ragasztópisztollyal karácsonyi rénszarvasokat rögzítettem a tetőkre. 




Az üvegeket szalaggal tekertem körbe, a végeit ragasztópisztollyal rögzítettem. Végül megtöltöttem cukorkákkal. 


Megjegyzések