7+1 tipp - egyszerűen elkészíthető karácsonyi dekorációra


Egy csokorba szedtem azokat a karácsonyi diy ötleteket, melyeket az elmúlt időszakban megvalósítottam. Még van néhány óra, hogy ti is elkészítsétek, ha kedvet kapnátok hozzá :)

Következzen a 7+1 tipp:





Kavicsok

Szeretem a kavicsokat. Jártamban - keltemben gyűjtöttem őket az elmúlt években. Ehhez a dekorációhoz nem kell más, mint kavics, akril festék és filctoll.


A kavicsokat megtisztítottam és következett is a festés. Nem volt szükség alapozóra, közvetlenül szivacsecsettel felvittem a festéket. Bronz, country zöld, barna, fehér, sötétkék színeket kombináltam (Pentart).
A festék száradása után fekete filctollal felírtam a karácsonyi szavakat.



Gyurmadíszek

Először próbáltam ki a levegőn száradó gyurmát és nagyon jók a tapasztalataim. Könnyen formázható, szép fehérre szárad. 
Amire szükség lesz: levegőn száradó gyurma, sütikiszúró, akasztó szalag vagy madzag, akril festék, finom csiszolópapír, szivacsecset.



Az elkészítés folyamatáról bővebben ITT olvashattok.

Csillag dísz

A csillag dísz elkészítéséhez spatulára, kötöző madzagra és ragasztópisztolyra van szükség.



A spatulákból először kiraktam a csillag formát, ehhez egy sablont használtam mankóként. Amikor a formával készen voltam, a spatulák végeit ragasztópisztoly segítségével összeragasztottam. 





A csillag szárait kötözőmadzaggal körbetekertem és piros díszeket rögzítettem rá:



Karácsonyi cukorkatartó

Befőttes üveget mindig szeretek átalakítani. Jó alapanyag, általában van a háztartásunkban és nem utolsó sorban újra is tudunk hasznosítani.



Amire szükségünk lesz: befőttes üveg, karácsonyi mintájú textil szalag, műanyag figurák, alapozó, akril festék, szivacsecset, ragasztópisztoly.

Az elkészítés folyamatáról bővebben ITT olvashattok.
Gyertyatartó

Az ünnepi asztalhoz gyorsan és könnyen összedobhatunk egy mutatós dekorációt.
Hozzávalók: üvegpohár, gyémánt formájú dekor kavics és mécses. Én pezsgős poharakat használtam.

Az üvegpoharakba beleöntjük a dekor kavicsot és beletesszük a mécsest :).






Mikulás virág díszben


A Mikulás virág a karácsony szimbóluma. Önmagában is nagyon szép, de én még egy kicsit feltuningoltam.



A dekorációról bővebben ITT olvashattok.

Csillag fényfüzér


A fényfüzér mellé szükségünk lesz faágakra - én a kertből szedtem :) - , egy üveg vázára, gyémánt formájú dekor kavicsra és néhány díszre. 
Az üveg vázába szórjuk bele a dekor kavicsokat, állítsuk bele a faágakat, tegyük fel a díszeket (itt szalma csillagokat használtam) és végül az égősort. Készen is vagyunk :)



Csillag függő dekoráció

Jól mutat ablakban vagy ajtón lelógatva. 
Amire szükségünk lesz: karton papír, fonal, hobby ragasztó, gyöngy, dekor filc.





Az elkészítés folyamatáról bővebben ITT olvashattok.

Még van egy kis idő, ha kedvet kapnátok valamelyik dekoráció elkészítéséhez. :)




Megjegyzések