ANgYAl-Anya karácsonyi fa kép

Az elmúlt hetekben, megrendelést kaptam egy karácsonyi ajándéknak szánt ötlet megvalósítására. Az alap elképzelés az "angyal és anya" szójáték megjelenítése volt fa alapra. /Nagyon jó ötlet :)/ 

A megrendelő egy kedves leányzó, aki édesanyjának szánta az ajándékot és a többi részlet kidolgozását rám bízta. Ez egyrészről jó, hiszen az alkotói szabadság szárnyalhat, másrészről aggodalmas, hisz mit teszek, ha mégsem tetszik? :)

Nos, az aggodalomra nem került sor... :)





Natúr fenyőfára készítettem el az elképzelést. Az angyal szó és a kép kerete véséssel készült. A fő cél az volt, hogy az angyal szóból emelkedjen ki az anya szó. Így az anya, egy bordós árnyalatot kapott - amit barnából és pirosból kevertem ki -, a többi betűt pedig meghagytam natúr színben. A festéshez Pentart termékeket használtam. A háttér tört-fehér dekor festék, valamint a további akril színeket alkalmaztam még: sötétbarna, tejeskávé, szürke, fehér, fekete.

A dekor festék nagyon jól visszacsiszolható, ezért esett rá a választásom. Az elképzelésem az volt, hogy a keret rész kopottas hatást fog kapni. Így először egy sötétbarna akril festéket kentem fel, majd erre jött a tört-fehér dekor festék. Száradás után, pedig finom csiszolópapírral megcsiszoltam a felső réteget, így alatta előtűnt a sötétbarna szín.


A toll motívum, pedig egyszerűen illik az ötlethez és a kép hangulatához :).

A kép felakasztható, de lerakva is megáll az oldalán. Az akasztó egy vájat, amit a fába véstünk.




A megvalósítást először természetesen a tervezés előzi meg:


És a megvalósítás :) :






Megjegyzések