Ragasztópisztoly és a húsvéti dekoráció

Nemrég vásároltunk egy ragasztópisztolyt (Dremel) és a színtelen ragasztórudak mellé kaptunk színeseket is. Eddig nem tudtam mit kezdeni ezekkel a csillogó ragasztórudakkal, de most húsvét közeledtével dekorációs figurákat készítettem belőlük.


Sütőpapírra ceruzával felrajzoltam a húsvéti figurákat: nyuszit, virágot, kacsát. Miután felmelegedett a ragasztópisztoly, átrajzoltam vele a figurákat. Ezüst és arany színű ragasztórudakat használtam.








Miután kihűlt és megszáradt a ragasztó, a sütőpapírról könnyedén leszedhetővé vált. 



Kötöző madzaggal átkötöttem és faágakra akasztottam. Az ágakat a kertünkből szedtem és a már korábban készített befőttes üveg vázámban rendeztem el. 



Készítettem még szalvéta és papír virágokat, papír tojásokat, melyeket hurkapálcára ragasztottam, így színesebb lett ez a gyorsan és egyszerűen elkészíthető dekoráció.







Megjegyzések