Húsvéti pipi

Közeleg a húsvét és dekorálom a lakást. Ezt a pipis díszt könnyű elkészíteni, de azért egy kicsit pepecselős is.





Az alap polisztirol, melyre filc szerű anyagot (hobbi boltban vásároltam, A/4-es méretben kapható, hátoldala papír) rögzítettem ragasztópisztollyal. A polisztirol alapot még a varrógépem csomagolásából tartottam meg, melyet sniccerrel a kellő méretre vágtam.



A felragasztás után az illesztések eltakarására öntapadós csipkeszalagot használtam. 



A bézs színű virág korábbi potpourri csomagból származik, melyet ragasztópisztollyal rögzítettem. A méhecske pedig tűre van rögzítve, így azt egyszerűen csak beleszúrtam az alapba. A méhecske egy évekkel ezelőtt ajándékba kapott mézes illatú gyertya dekorációja volt.

A virágok polisztirolból készültek, melyeket hobbi boltban vásároltam. Akril festékkel átfestettem kettő rétegben (Pentart és Deka). 


Az alapba sniccer segítségével olyan méretű mélyedést vágtam, melybe bele tudtam illeszteni a virág szárát.


S végül a pipit felragasztottam.





Megjegyzések