Húsvéti tojások polisztirolból

A húsvéti tojások egyik legegyszerűbb elkészítésének módja, ha polisztirol anyagú tojásokat dekorálunk. A dekoráláshoz akril festéket, öntapadós csipkét, öntapadós mintás szalagot és lakk filctollat használtam. 





A tojásokat faágakra akartam akasztani, de önmagában akár egy tálban elhelyezve is jól mutat. Műanyag akasztókat használtam, melyet a polisztirol tojásokkal együtt hobby boltban szereztem be. A műanyag akasztókat nagyon könnyű belenyomkodni a polisztirol anyagba.



A tojásokat lefestettem kettő rétegben akril barna és fehér festékkel (Pentart), s díszítésként pöttyöztem rá. Száradás után matt lakkal átkentem. 



A többi tojásra öntapadós csipkét és mintás szalagot ragasztottam. Az akasztókba kötöző madzagot húztam. 


Az utolsó tojásra ezüst lakk filctollal a "Happy Easter" feliratot írtam.


A faágakat befőttes üvegekben rendeztem el. A befőttes üvegek dekorálásáról korábban már írtam egy bejegyzést, melyet  ITT olvashattok. A húsvéti tojások színeihez igazodva dekoráltam egy új üveget is, melyhez az öntapadós szalagokat használtam fel. Nagyon egyszerű és nagyon mutatós, vidám :). 

És elkészült:




Megjegyzések