Szülinapi köszöntő szívvel - lélekkel

Barbi (alias Fürti) ma ünnepli születésnapját. Egy szívecskével köszöntöttük, amit - természetesen - fából készítettünk el :), Eszti, a legjobb barát kérésére.





A szív formát egy régi, használaton kívüli kerítés lécből vágtuk ki, amiről korábban ITT írtam.
A falécet lecsiszoltuk, majd az alábbi szív sablont felrajzoltam és következett a vágás. 






Szerettem volna, ha a fa natúr hatása érvényesül, amellett, hogy Fürti személyiségének jegyei is megjelennek, azaz: állatszeretet, jó barát. Ehhez egy letisztult színvilágot párosítottam. Ezért a fa alapot nem kezeltem, nem alapoztam, hanem közvetlenül a Pentart Dekor Paint Soft festékét - tört fehér színben - kentem fel. Ez a festék nagyon krémes állagú és jól visszacsiszolható. 
Száradás után felrajzoltam egy kutyust, egy tappancsot és a "Hugi" szót. - a motívumok és a mondanivaló Eszti ötletelése.
A felrajzolt formákat fekete akril festékkel festettem ki (szintén Pentart terméket használtam). Száradás után a dekor paint soft festéket durvább szemcséjű csiszolópapírral visszacsiszoltam, így láthatóvá vált a fa natúr színe. Végül lakk spray-vel rögzítettük.

Egy kockás textil szalagot befűztem - a lyukat még a vágás folyamatában fúrtuk - egy kis csinosítgatás a bokrétákkal és tádááám elkészültünk a szívecskével.




Boldog születésnapot kívánunk!


Megjegyzések