Retró lámpa átváltozása kis festéssel

Ha gyorsan és költséghatékonyan szeretnénk megújítani egy tárgyunkat/bútorunkat, fessük le! Így jártam el én is ezzel a régi darabbal :). Jól funkcionál, csak valahogy olyan semmilyen volt a számomra, szóval fogtam az ecsetet és festegettem egy kicsit.





Festés előtt megtisztítottam a falilámpát, majd lealapoztam. Ehhez a Pentart alapozóját és szivacsecsetet használtam. 




Száradás után tört fehér színnel festettem át (Pentart- Dekor Paint Soft). Váltakozva használtam szivacs és normál ecsetet. Az ívek találkozásánál volt szükségem normál ecset használatára, mert ezekre a részekre a szivacsecsettel nem tudtam elegendő festéket felkenni.

Száradás után vonalzó segítségével vonalakat rajzoltam fel - mindenféle terv nélkül - a "talapzatra" és a lámpa "fej" részére.






Az így kapott formákat barna és kék akril festékkel átfestettem.


Majd egy réteg matt lakkot kapott. 

Szeretném még a lámpa üvegburát is átalakítani és igazán jól illene hozzá egy új textil kábel is :).




Megjegyzések