Live in color - Eszter szobája

Eszter szobájának dekorálása előtt a tervekben egy mágnesfal és egy krétafal festése is szerepelt és időközben fő szerepet a színek kavalkádja kapott. A szoba falai fehérek, ami szerintem nagyon jó, én nagyon szeretem, mert könnyen kombinálható más színekkel és ha esetleg azokat meguntuk, elég a kiegészítőkön változtatni - párnák, textíliák, esetleg bútor színek :) -.
Így Eszter szobájával kapcsolatos mottónk a "színek-színek-színek!" lett :). A poszt végén erre még visszatérek... :)






A mágnesfal festését hetekkel ezelőtt elkezdtem, de az az 50 ml. festék, amit vásároltam igencsak kevés volt arra a felületre, amit kimértem. Úgyhogy sokáig félig készen állt, nem túl inspirálóan, mert egyszerűen nem volt időm vele foglalkozni - kevés a 24 óra :) -.


A mágnescsík az ágy felé került, amit vízmérték segítségével mértünk ki. Maszkolószalaggal körbe ragasztottam és következhetett a festés.



Összesen 200 ml. festékre volt szükségem (Pentart), ezt a mennyiséget 5 rétegben vittem fel. Gyorsan szárad és csöpög  is :) akkor, ha nem keverjük össze. Szóval használat előtt felkeverendő.



Festés közben rám esteledett :). A délutáni fényeket le kellett fotóznom :).




Száradás után lehúztam a szalagokat. Öt réteg festése után, azt mondhatom hogy a mágnesek jól tapadnak, de azért nem érdemes teletűzdelni sok-sok dologgal. A papírt vagy a fényképet jól fogja, viszont túl sokat ezekből sem bír el.

A mágnescsík kapott egy keretet is, amit szintén maszkolószalaggal körbe ragasztottam és a Pentart világoskék akrilfestékével festettem le.



Első körben a festés gumi szerűen jött le, amikor a maszkolószalagot elkezdtem leszedni száradás után. Ezt annak tulajdonítom, hogy a fal kissé hideg volt. Úgyhogy újra kezdtem :). Immár szalag segítsége nélkül. Végül dekor filccel - hasonló színárnyalatban, mint az akril -  és egy vonalzó segítségével újra meghúztam a keretet.




A krétafal az ágy fejtámlája felé került country kék színben. Mint ahogyan a mágnesfal felrajzolásánál, itt is a vízmértéket használtuk. Maszkolószalaggal leragasztottam, majd 100 ml. táblafestéket használtam fel, két rétegben. A krétafal keretét öntapadós dekor szalaggal ragasztottam. :) Nagyon egyszerű használni, könnyen visszaszedhető, nem hagy ragasztónyomot. Bármit dekorálhatunk vele: papírt, falat, üveget...







 A szoba másik oldala - Toto kuckója :). A póráztartó fogasról ITT olvashattok.



És a további tervek: a poszt elején színkavalkádról beszéltem..., azaz egy inspirációs falfelületet fogok festeni, Eszter számára inspiráló szavakat használva, melyekhez színeket párosítunk: piros, kék, zöld, sárga, narancs, menta, barna - és még ki tudja :).
A helye, a mágnesfal felett lesz.



Megjegyzések