Polc az erkélyre fúrás-faragás nélkül!

Azt hiszem egész nyáron elbíbelődök az erkéllyel, természetes haladhatna gyorsabban is és egy hétvége alatt is végezhettem volna vele, de az erre szánt költségkeretem és az időbeosztás miatt lépésről-lépésre valósítok meg ötleteket. Nekem ez így is bejön, mert mindig van olyan apró változás, ami jobbá teheti a kint töltött időt. 



Legutóbb az erkélyre szánt festett és rajzolt virágokkal foglalatoskodtam, melyről részleteket ITT olvashattok. Azóta keretbe tettem őket, s az újabb dilemmát a falra helyezés jelentette. 


Többször hangsúlyoztam, hogy fúrás, vagy olyan munkálatok elvégzése, melyek nem állíthatóak vissza az eredeti állapotra kizártak. Nem beszélve arról, hogy panel lakás lévén a falakra rögzítés nem piskóta munka 😅. Így valamilyen mobil megoldáson gondolkodtam kis költséggel. A tetőt tartó szerkezetet néztem ki magamnak, innen gondoltam lelógatni a polcomat. Semmi bonyolult dolgot nem csináltam: beszereztem kötelet és egy tök egyszerű - semmi extra - polcot. A polc most fehér, de megfordult a fejemben, hogy esetleg átfestem majd 😁. Még erről nem döntöttem, de mint tudjuk festés ügyileg bármi megtörténhet nálam. A köteleket átvetettem a fém vázon és hozzákötöttem a végeit a polchoz. Kész! 😂
A képkeretek egyébként az első variációban szintén lelógatva voltak ugyanezen a helyen egy fonalakból készített "kötélen", de további rögzítés híján tényleg nagyon átmenetinek számított, hisz egy kis széltől mozogtak, s félő volt, hogy le fognak esni. Erről ebben a bejegyzésben olvashattok. 



Az elmúlt napokban a hőmérő 50°C-os hőmérsékletet is mutatott 😲☀. Az erkélyen a 11. emeleten még erősebb a forróság, a panel szívja magába a napsugarakat. Nem is nagyon akartam először elhinni, azért ennyire soknak nem éreztem, aztán estére csökkent 29 fokra, így akkor ugrottam neki a rendezkedésnek. Valamennyire át is forgattam a székeket, asztalt és a korábban idehelyezett kis álló polcot elraktam. Terveim vannak vele: új funkciót agyaltam ki, haha. 😁



Megjegyzések