Néha festek és rajzolok

Mindig is szerettem rajzolni. Annyira sajnálom, hogy a 10-12 éves koromban készültek már nincsenek meg. Akkoriban a divatrajzokkal próbálkoztam 😉, amit aztán később meguntam és úgy gondoltam, hogy többet nem fogok ezzel foglalkozni, így meghoztam a nagy döntést: a kukában landoltak😖. Mostanság saját szórakoztatásomra, lakásdekorációs kiegészítőként vagy ajándékba készítek rajzokat. Illetve sikerült eladnom is, ami nagyon jó érzés volt.



Jellemzően végletekben gondolkodom, így van ez a rajzokkal és a festéssel is: időnként azt szeretem, ha gyorsan készen vagyok és olyan technikát alkalmazok, amivel nem kell sokat pepecselnem, néha pedig több napot képes vagyok eltölteni festéssel, amíg úgy nem ítélem meg, hogy tökéletes. Legutóbb inkább az első variációt szem előtt tartva készítettem a nyár szellemében virágos, leveles témájú rajzokat. Még mindig nincsenek virágaim és szerettem volna legalább képek erejéig megjeleníteni az erkélyen. De ha minden igaz, a hétvégén anyukám jóvoltából végre lesz egy jó kis alapom, s remélem a jövőben nem nyírom ki őket 😉. Merthogy ugyan imádom a természetet, a zöldet, de nem vagyok túl jó virággondozó. Ezen megpróbálok azért majd változtatni. 

A gyorsaság és az egyszerűség jegyében összedobtam négy képet. Kettőt festettem, kettőt rajzoltam akril festéket és filctollat használva.


Talán ezek közül a legegyszerűbb a pitypang rajzolása volt, s hogy tudjátok nem csak úgy beszélek össze-vissza rögzítettem is egy mini videóban.




Amikor ajándékba, vagy eladásra készítek egy-egy rajzot sokkal több időt fordítok rá. Az egyik kedvencem Anita barátnőmnek készített, de szeretem a focirajongó kamasz fiú vászonképét is, a festéshez akkor is akrilt használtam.



Szeretek akrilfestékkel dolgozni, nem csepeg, ugyanakkor, ha arra van szükség hígítható és jól keverhetőek egymással. A Bull Terrier karácsonyi témájú képet tavaly tavasszal adtam el egy fajtáért rajongó vásárlónak 😊. Sőt kérte, hogy fessek még egy ugyanilyet, de sajnos akkor nem volt rá időben kapacitásom. 


A kutyus téma mindig hálás, évek óta van egy személyes kis kedvencem: Totó, akit csak úgy tudok jellemezni, mint ellenállhatatlanan kis szörmókot. Természetesen meg is örökítettem, olyan formában ahogyan én látom őt. Kis csibész, de nagyon szeretni való.

Úgy gondolom a következő években is fogok festeni, rajzolni és fognak még születni képek, örök hobbi marad, de ezúttal már nem a kukában landolnak 😁.


Megjegyzések