Variációk egy idézetre

Nagyon megtetszett a "This is yor life..." kezdetű inspiráló szöveg, mellyel először Juditu diy blogján találkoztam.
Én fára alkalmaztam dekorációként és képkeretbe ajándékként.

Vásároltam még évekkel ezelőtt kettő nagyon szép natúr fa tároló dobozt. Az egyiket mindenképpen dekorálni akartam és festegettem rá mintákat, vonalakat, de sehogy sem tetszett az eredmény, aztán megláttam a "This is your life..." szöveget, melybe egyből bele is szerettem. Így biztos voltam abban, hogy ez lesz az, ami dobozom ékévé válik.



A doboz fedelére került az idézetet, melyet egy A/4-es papírra nyomtattam, méretét hozzáigazítottam a fedél méretéhez és szalvétatechnikával rögzítettem.




A fedél oldal részeit akril festékkel festettem le (Pentart fényes sötétbarna). A doboz többi részét és belsejét dió színű fapáccal kentem át.


A doboz azóta az íróasztalom mindenféle kütyüjét rejti :).

Készítettem ajándékba egy képet is a szöveg felhasználásával. 


Volt itthon rétegelt fa anyag. Melyből levágtuk a kívánt méretet. Csiszoltam, majd az idézet nyomtatása után szalvétatechnikával rögzítettem a táblára. A fa tábla hátulját sötétbarna akril festékkel lefestettem (Pentart), illetve a képet körben is.

A kép falra is akasztható. Kötöző fonalból készítettem akasztót, melyet tűzőgéppel rögzítettem a kép hátuljára.




Harmadik variációként pedig, csak szimplán kinyomtattam és egy képkeretbe helyeztem a szöveget :). A kép egy születésnapi ajándék része volt.






Megjegyzések