Régi képből újat

Már egy ideje szúrta a szemem a falon lógó kép, amit néhány évvel ezelőtt raktam ki. Akkor nagyon jónak tűnt. A keretbe egy emlékbe vásárolt krakkói képet helyeztem el. Mostanra viszont eljárt felette az idő és úgy éreztem megújulásra van szüksége. A krakkói képet elraktam, talán fogok majd találni neki új helyet.




A narancssárga színfoltot egy letisztult világos színű képvilág vette át :), ami most jelenleg sokkal közelebb áll hozzám.
A keretbe találtam egy jó kis képet, amire PhotoScape programmal szavakat szerkesztettem és keretet raktam köré.



A képet A4-es méretben nyomtattam ki. Az ideális méret az A3-as lett volna, igazodva a keret méretéhez, de sajna az én nyomtatóm ilyen méretben nem tud nyomtatni. Így vettem fehér kartont, amiből a keret méretéhez megfelelő darabot vágtam ki. Majd rámértem az A4-es képemet - minden oldalon egyforma távolságra helyezkedjen el - és a sarkainál nagyon kevés hobby ragasztóval rögzítettem.




A képkeretet lealapoztam (Pentart alapozó festéket használtam), előtte érdemes leszedni a keretről a rögzítőket - már amelyiket le lehet -, amit én nem tettem meg, aztán végül lecsavaroztam és duplán dolgoztam :). Eredetileg úgy gondoltam, hogy a Pentart tejeskávé akril festékét fogom használni. Szimplán azért döntöttem emellett, mert a fehér elfogyott és a világos festékek közül ilyen volt itthon. Miután felkentem, nézegettem, de egyáltalán nem tetszett a kapott eredmény. Ez a bézs szín hozzátéve a falamhoz inkább sárgásnak tűnt. Így elmentem és vettem inkább egy fehér festéket :).



Újra alapoztam és felkentem a fehér festéket ami már tökéletes volt, majd száradás után lelakkoztam (Pentart oldószermentes). A festékből és a lakkból is mattot választottam. 



És íme a végeredmény:



Megjegyzések