Hello 2017!

Terveztem, ötleteltem, statisztikákat nézegettem 😂, álmodoztam és végül összeállítottam ez évi elképzeléseimet. Ti szoktatok konkrét tervet készíteni az elkövetkezendő évre? Én szeretem átgondolni, rendszerezni az ötleteimet, természetesen a tervek a szembejövő lehetőségekkel arányosan változhatnak, átalakulhatnak, kibővülhetnek vagy éppen egy-egy ötletet elengedünk, de szerintem alapvetően jó alap és vezető lehet. 



1.) Blog design átalakítás

A blogot új külsővel szeretném felruházni. Alapvetően az egyszerű, letisztult stílus maradna, kicsit dinamikusabb megjelenéssel párosítva. A fehér és pasztell árnyalatok állnak hozzám közelebb, ezek mellett teszem le a voksom továbbra is.
Tartalom szempontjából is tervezek némi átalakítást, az oldal füleket illetően. A meseírás és kapcsolat aloldalak átalakulnak majd, s továbbiakkal is tervezem bővíteni.



2.) Bejegyzések

A statisztikák szerint a legkedveltebb bejegyzések azok, melyekben szinte a "semmiből" készítek valamit, s az praktikus vagy éppen "szép a szemnek". Szeretitek az újrahasznosított ötleteket is. Úgyhogy, ezeket a témákat megtartva jövőre is tervezek hasonló ötleteket megvalósítani. Például szeretnék készíteni egy fürdőszobai tárolót régi farmerekből, a leselejtezett ruhákból párnahuzatot, úgyhogy elő fogom venni a varrógépemet is 😏.



3.) Munkák

Az irány nem változik, amivel idén is foglalkozni fogok:

Bútorátalakítás
➸ Kisebb tárgyak, dekorációs elemek átalakítása/készítése
➸ Ünnepi ötletek
➸ Vászonkép festés

Amit idén nem fogunk készíteni, azok a fatárgyak, képek és cégérek. Sajnos jelenleg nem rendelkezünk olyan műhellyel vagy garázzsal, ahol le tudnák gyártani őket. Erre már korábban is utaltam, illetve említettem nektek, hogy a tavalyi költözködés egyik hozadéka, ezeknek a terméknek az elengedése is volt.

Tavaly nem sikerült megoldanom azt, hogy több időt nyerjek, pedig az egyik megoldandó feladatom volt 😇. Igyekszem úrrá lenni a folyamatos időhiányomon, ami számomra nagyon nehéz. Terveztem anno nyereményjáték indítását is: tavaly nem, de remélem idén sikerül összehoznom! 😉

Ezek a nagyobb irányvonalak, a részleteket megtartom magamnak, kell hogy legyen azért valami meglepetés is! 😅

Megjegyzések