Őszi benyomások

Az elmúlt években úgy alakult, hogy őszi dekorációt, festményt vagy bármi más saját kézzel készített motívumot nem hoztam létre. Ez az idén is így fog történni :), viszont annál több hangulat fényképet készítettem. Következzen "nekem az ősz" képekben:




2011. október 1.-én 20°C feletti volt a hőmérséklet, Anita barátnőmmel a sóstói tavon napoztunk. :)




2012. októberében is egész jó idő volt, sok-sok falevél lehullott és gyönyörű színekben pompázott Sóstógyógyfürdő.





2013. őszén nem készítettem képeket, lehet, akkor nagyon-nagyon hideg volt? Brrrr...

2014. szeptember végén az Állatbarát Alapítványnál mókáztunk három kölyök kutyussal:




2015. novemberében gombák nőttek a kertünkben :), még ekkor sem akartam megfagyni, nem úgy, mint mostanság :).



2016..., még nincs őszi képem, de készítek :). Úgy tűnik - sorra véve az éveket -,hogy a melegben a fotózás is jobban megy :).

Megjegyzések