Frissítek egy kis fehérrel

Új albérlet, új lehetőségek - dekoráció és berendezés szempontjából is. A kiválasztott lakás - mely augusztus óta az új otthonom - szerelem volt első látásra, szerintem karakteresen bájos, s egyben nemesen egyszerű. 
Az egész lakás mennyezetén és falain gyönyörű fa gerendák futnak végig, s a meglévő dekorációk nem mindegyike passzol az adottságokhoz. Vásárolni viszont egyelőre nem fogok újakat, így a jelenlegieket próbálom ide illővé tenni :). Szerintem a sötét fához nagyon jól illik a fehér bármely árnyalata. Így elővettem néhány tárgyat, s festegettem egy kicsit.




Összegyűjtöttem a réges-régi ajándékba kapott, megörökölt és vásárolt :) Buddhát és mindenféle keleti szerencsehozó figurát, valamint három üvegcsét. Úgy gondoltam első nekifutásra rajtuk fogok kísérletezni. 


Alapos tisztítás után, első lépésként lealapoztam a tárgyakat. Ehhez kivételesen most, a megszokott Pentart helyett a Gesso alapozóját használtam. Aminek egyetlen oka az, hogy a Pentart elfogyott :).


Szivacsecsetet használtam, illetve a mélyedések esetén egy kisebb fejű ecsettel dolgoztam.


A tört-fehér dekor fedőfestéket egy rétegben vittem fel. Száradás után viaszpasztával zártam a folyamatot. A viaszpasztával kapcsolatos tapasztalataimról korábban ITT írtam, s még mindig imádom :). 

Íme az előtte-utána fotók:



Szerintem szép a barna-fehér kontraszt, de még nem az igazi :).




Megjegyzések