Régi tálca - új tálca, vagyis egy újabb festés története

Szeretem a régi, esetleg megunt tárgyakat átalakítani. Már korábban is írtam arról, hogy egy kis festés csodákat tehet. Most is mutatok erre egy újabb példát. Egy fém tálca anyukám szekrényében állt évekig, van már kb. 20 éves :). Előszedtük és elkezdtem festegetni :).




Tisztítás után Pentart alapozóval és szivacsecsettel átfestettem mindkét oldalát. A színét illetően maradék festékeket használtam fel: törtfehér dekor festéket és country zöld táblafestéket kevertem össze és szintén szivacsecsettel felhordtam. 






Száradás után szabad kézzel felrajzoltam egy virág mintát, amit fekete dekor filctollal átrajzoltam, végül akril barna matt festékkel kontúroztam. A tálca széleit is ezzel a barna festékkel díszítettem, kis festéket vettem fel egy ecsetre és egyszerűen csak végighúztam a felületen :).
Mindkét oldalát matt vízbázisú lakkal kezeltem.




Készen is vagyok :):







Megjegyzések