Kaspó bolhapiacról? - Igen!

Múlt hétvégén bolhapiacon jártam életemben először és azt kell, hogy mondjam, nem bántam meg, annak ellenére, hogy nem szeretem a tömeget :). Elsősorban nagyobb képkeretet szerettem volna venni, amit sajnos önmagában nem találtam, csak képpel együtt árulták.
Mindenesetre, azért vadásztam néhány cuki kis kaspót és válogatva köztük a tavaszi virágok tartóját láttam magam előtt. 
Szóval vettem négy kaspót, amiből kettőt át is festettem :).




A kaspókat megtisztítottam, majd lealapoztam. Ehhez a Pentart alapozóját és szivacsecsetet használtam. Nem minden esetben van szükség két réteg alapozásra, most viszont úgy láttam, hogy még egy réteget elbírnak.



Száradás után táblafestékkel folytattam a festést. A Pentart termékeit használtam, country kék és zöld színeket kettő rétegben. Mivel tábla/kréta festékről van szó, nem kell lakkozni, ugyanis lakkozással elvesztené eredeti funkcióját, azaz a felületre krétával való írás lehetőségét.



Nagyon jó tulajdonságokkal rendelkezik: 
  • sok felületen használható -fal, fém, fa, műanyag - 
  • gyorsan szárad
  • könnyen használható, nem csöpög
  • hígítható vízzel (pld. ha kezd beszáradni, vagy csak a kevés megmaradt mennyiséget szeretnénk egy kicsit növelni)
  • széles színválasztékú
  • tökéletes végeredményt ad






Megjegyzések