Fogas póráznak, nyakörvnek - csak stílusosan

Kis kedvencünk pórázai, nyakörvei szanaszét hevernek, összegubancolódnak, rendezetlenül állnak a fiókban? Mutatok egy igazán stílusos megoldást :)

Készítsünk fogast kedvencünk kuckójába!




A fogast egy kerítés lécből készítettem. Először lealapoztam, majd kettő különböző színű festékkel lefestettem.


 Az első réteg: Pentart akril matt csokoládé, a második réteg: Pentart country zöld, dekor paint soft festék.


Száradás után visszacsiszoltam a felső réteget és egy kopottas hatást kaptam. A country zöld festék mögül előtűnt a csokoládé.


Az akasztók, kerámia és üveg bútorgombok lettek, amiket a Butlers-ben vásároltam. Négy bútorgombot használtam fel, a gombok becsavarása előtt furatot vágtunk a fába. Úgy alakult, hogy a gombok csavarjai hosszabbak voltak, mint maga a fa anyag, úgyhogy azokból le kellett vágnunk körülbelül 1 cm-et. Ha ezt nem tesszük meg, a fogas nem "feküdt" volna rá a falra.




Ezek után felrögzítettük a falra akasztók segítségével, s következhetett a pórázok elrendezése :).







Megjegyzések