Az én adventi koszorúm

Idén elkészítettem a saját koszorúmat. Egyik este álltam neki, így a fázisfotózást most kihagytam, de szerintem nagyon egyszerű az összeállítása.






Hozzávalók: kartonpapír, akril festék, hobbi ragasztó/ragasztópisztoly, potpourri, gyertya és tartó, karácsonyi gömbök, lyukasztó, körző, sniccer, olló, kötél.

Kizárólag a gyertyákat és a tartó üvegtálat vásároltam hozzá. A többi kellék itthon rendelkezésemre állt, korábbi diy anyagok elkészítéséből maradtak meg. 

A kartonpapír még a húsvéti dekoráció maradéka, ami lila pöttyös és csíkos színekben pompázott. Kettő kört mértem ki  - egy kisebbet és egy nagyobbat - egy fazék :) és körző segítségével. A belső kört kivágtam, a külső kört pedig körbe, így megkaptam a koszorú alapját. Sniccert és ollót is használtam. A lila színű papírt egy vékonyabb semleges színű kartonpapírral fedtem be. Szintén kivágtam a koszorú méretet 2 db. karton koszorút kapva, majd mindent mindennel összeragasztottam hobbi ragasztóval, s egy masszívabb és semleges színű alapot kaptam. 

Ezt a semleges színt már egyszerűbb volt festeni, alapozó festéket sem volt szükséges használni. A Pentart bronz és fehér színű akrilfestékét használtam. Mindkét oldalát bronzzal lefestettem, majd az egyik oldalát még fehér festékkel és szivacsecsettel árnyaltam. 


A kör külső oldalát lyukasztóval körbe lyukasztottam, s vastagabb kötelet húztam bele. A kör belső oldalára egyszerűen csak felragasztottam, s a kilógó végét masnira kötöttem. Itt már a ragasztáshoz ragasztópisztolyt használtam. 




A potpourriból a nagyobb darabokat ragasztottam fel először. Majd a kisebbeket, aztán elhelyeztem a gömböket és egy piros szalagot. Közepére a gyertyatartó került 4 db. gyertyával és már készen is van :).






Megjegyzések