A tornacipő második élete


Az agyonhordott tornacipő egy alapos mosás után sem lett szebb... Mit lehet tenni? Szeretjük és megmentenénk a kidobástól? Adjunk neki egy utolsó esélyt és fessük át!


Mindösszesen 290 Ft.-ba került a textil festék (Pentart), valamint egy-két rászánt óra és türelem. Szerintem megérte :).
Végül 2 db. ecsetet használtam, egy vékonyabbat a precizitást igénylő helyeken és egy vastagabbat, azért hogy haladjunk is. A cipő nyelvét meghagytam eredetiben, azt nem vállaltam be félve attól, hogy korábbi munkám kárba vész és esetlegesen megfesteném azt a részt is, amit nem akartam :).


A festékek használata után javasolt a textilt átvasalni sütőpapíron keresztül, a biztos tartósság érdekében, de cipő lévén ez nálam most kimaradt. 

Íme a végeredmény, mit szóltok?






Megjegyzések

Megjegyzés küldése