Elpakoltam a húsvéti dekorációkat

Na nem most. :) De a poszt időhiányában most kerül fel. Egy cipős dobozt dekoráltam: merthogy a húsvéti díszekhez húsvéti tároló dukál. 




A doboz elég régi, nem túl jó állapotban, így szükség volt egy kis javításra is. 


Az elengedett illesztéseket ragasztópisztollyal rögzítettem vissza. A belsejét lealapoztam és az egyenetlenségeket szalvétatechnikával rejtettem el.
A fedőlapra és a doboz oldalaira faspatulát ragasztottam szintén ragasztópisztollyal.



A fedőre ragasztott faspatulákra, ceruzával szabad-kézzel felrajzoltam a betűket és fehér matt akrilfestékkel kifestettem. Az oldalsó spatulákra virágok kerültek. 


A festék száradása után (ez pillanatok alatt megvan) a spatulákat átkentem dió színű fapáccal. Száradás után matt lakkal rögzítettem. Végül öntapadós szalaggal díszítettem a doboz külsejét-belsejét.





Íme az elkészült húsvéti tárolóm:




Megjegyzések