Születésnapi csomagolás tuning

Szeretem az ajándékok csomagolását is úgy összeállítani, hogy az egyedi legyen, főleg akkor, ha maga az ajándék egy vásárolt termék és nincs benne a kezünk munkája. Eszter születésnapi meglepetése is át kellett, hogy essen ezen a folyamaton :).



Az ajándék egy "Nomination Italy" fülbevaló volt, melyet egy elegáns kartonpapírból készült kis tasakban vettünk át az üzletben. 





A kutyusok celofán tartóját átkötöttem egy szalaggal.



A karton szép volt önmagában is, de én inkább vidámabbat és színeket szerettem volna látni rajta. Így a "Canva" segítségével készítettem néhány elemet, ami feldobja a csomagolást. (A Canva egy olyan eszköz, mellyel szép képeket és design elemeket alkothatunk.)


Szerkesztés után öntapadós A/4-es méretű papírra nyomtattam, s mindegyiket külön kivágtam, majd ráragasztottam a papírtartóra. A kör formákat végül átrajzoltam arany színű dekor filctollal (Giotto). 


A tasakot lyukasztóval átlyukasztottam és szalag, valamint egy korábbi papírtáskáról származó "fül" került rá. 


A csomagolás dekorálása után elkészítettem a szülinapi üdvözlőlapot. A szerkesztéshez MS Publisher-t használtam. Az üdvözlőlap négy oldalas és nyitható. Az első és a belső oldalára -szintén- a "Canva" segítségével készítettem képeket. 


A Publisher-ben megszerkesztett üdvözlőlap oldalai:

Első és negyedik oldal:

Második és harmadik oldal:
Nyomtatás után még egy kis dekorálás következett : öntapadós szalaggal vontam be az üdvözlőlapot és a belső oldalra egy selyem szalag is került. 

S íme a végeredmény:




Megjegyzések