Last minute: húsvéti girland

Az ünnepek előtti utolsó dekorációt ma délután sikerült elkészítenem. Egy nyuszifüzérről van szó, melyet kartonból és sablonokból állítottam össze.





A sablonokat kinyomtattam, majd a nyuszit kivágtam és fekete filccel a sablon mentén körberajzoltam a kartonra. 





Miután a nyuszikkal készen voltam a betűket kellett "rávarázsolnom" a kartontanra. A legegyszerűbb indigó használata lett volna, de az nem volt itthon, így a betűket is elkezdtem körbevágni és darabonként átrajzolni a filctollal. Ez, egy kis türelmet igényelt, de a végeredmény miatt megérte :).



Miután a betűk is rákerültek a nyuszi formákra, fehér matt akril festéket használva kifestettem azokat három rétegben. 



Végül a nyuszik mindkét végét átlyukasztottam egy zsákvarró tűvel és madzaggal összekötöttem.




S, íme elkészült:


Megjegyzések