Karácsonyi dekoráció újrahasznosítással

Itthon fellelhető anyagokból kezdtem neki a karácsonyi dekorációk elkészítésének. A tavalyiak közül, idén is kerül a fára és a lakásba, de azért szükségét érzem valami újjal való szöszmötölésnek is 😊. Külön öröm, hogy egy forintot sem költöttem rá, az alapanyagok korábbi munkákból maradtak meg (festékek, ecsetek, ragasztó, rajzszög, betűk) és kidobásra szánt anyagot is felhasználtam.




Felhasznált anyagok:
↝ Akril és dekor festékek: sötétbarna, törtfehér, piros, bézs
↝ Hobbi ragasztó
↝ Dekorszalag
↝ Betűk (fém, fa vagy karton)
↝ Csillag (fa, habkarton)
↝ Polisztirol
↝ Rajzszög
↝ Alapozó


Bútor csomagolásból megmaradt polisztirolt használtam alapnak. Gondoltam néhány hete, hogy jó lesz még valamire 😃 és így is lett. 
Az elképzelt méretet levágtam sniccer segítségével. Sötétbarna akril festékkel átkentem, majd száradás után törtfehér dekor festékkel is. Miután megszáradt csiszolópapírral átcsiszoltam, így kopottas hatást sikerült elérni.


A téglatest köré alul és felül dekorszalagot tekertem. 



A betűket és a csillagot első lépésben lealapoztam, hogy jobban tapadjon az akril festék, majd a betűket piros akrillal és a csillagot egy szivacsecset segítségével több színű akril festékkel átfestettem - sötétbarna, bézs, piros -. Hobbi ragasztóval rögzítettem a téglatestre.




Végül rajzszöggel díszítettem. 




Az ál-kandalló párkányát díszíti, ezen kívül pedig még üres, de hamarosan kerülnek ide fények és csillogás is. 🎄💝


Megjegyzések